Welcome To AY BlogThanks for the follow and views
 

Thursday, March 1, 2012

When Somebody Goes , New Badiii Come . Eh !

heyyo ! sean kingston . haha k meleweh .. jadi straight to the point , malas nak bebual pepanjang -,-v

ceritanya bermula bila ramai yg pindah . lantak lah korg nak pindah .. tpi akim/muin pindah :( sanggup dia tinggalkan aku ? ehh jap , dorg tau tk yg aku ni jadi Ketua Tingkatan 4 Akas ? hmm so sad ):


*dari kiri Edward , Mus(palat) & Hakim*
hai hakim , sihat ? aku demam kat sini .. bila nak lawan blackshot lagi dengan aku ? haha :P nvm .. nanti kahwin jangan lupa jemput aku tau . ingat . jaga diri dekat Perak tu eh . kalau mati bagi tau aku , jadi takdelah aku tercari-cari kau . hahaha *joking

*dari kiri Muin Baskar , me & Luqmanul Hakim*
yo Muin , dude kau tau tak aku jadi ketua kelas ? sangat anjing ^-^ btw dah 2 minggu berturut-turut dapat kelas terceria bagai tu ^__^v haha

NEXT , ummm .. ni ada sikit budies yg mention aku dekat blog dorg :* lebchu olsss xD hahaha cant go lah woi ! nak kene FLYING KICK ?!! haha meleweh :P


*Tilahi Azani*
budak hot ni >.< haha , dia suka "KONEKTO" lol sangat menjengkelkan nama konekto tu okay . haha . budak Teknik Perd .. masuk Ec lah wei :) amik aliran ICT . aku ketua takpe ^^v haha
(http://tilahi-boyz.blogspot.com/2012/02/kawan-kawan-baru.html)

*Miea Shiela*
tak tahu lah tu gambar dia ke tak .. hehe main amik je dekat twitter .. ops kantoi :P haha .. apa relation aku dengan dia ? sbb Nasi Ayam .. woooo ~(-_-~) hahaha (tak tahu diam !)
(http://mieashielaaa.blogspot.com/2012/02/romeo.html)

 *dari kiri : Ain Azmi , tak kenal , Fatiha , Tak Kenal , Syahirah Kamal , Alyn Mustapa & Shahirah Rosdan*
apa kene mengena ? dia mention aku dekat blog :P tersalah sebenarnya . mcm mana nak cerita hmmmm .... *dead* MTL ^^t
ohyaa dia dgan meyya & beberapa budies panggil aku "AJARY" awhhh :*
(http://allaboutakisha.blogspot.com/2012/01/no-title.html)
okay , this one . hard to handle -,- suka bebel . zZz .. nak bagi tahu top up pun dia buat mcm ni "0.002x6.02 bla bla bla" tapi semua nya melibatkan pengiraan . *budak teknik mmg mcm tu eh ?* JustSaying hehe . lol . shonok kawan dengan kau :D ohyaa ada satu lagi , ada org jelly aku rapat dgan kau ==" bila sampai masanya aku bagi tau *krik krik krik*
(http://farahahaha.blogspot.com/2012/02/aktiviti-ponteng-sekolah-y.html)

NEXT,
aktiviti selepas sekolah . ayat mmg boleh go :) balik sekolah je nak menyinggah . pergi cs lah . pergi angsana lah . woo ~(-.-~) habis duit aku -,-t tapi tak pe .. mmg have fun dengan korg . ni lah dia muka-2 seth tan yg ajak aku tu ^^v hahaha


*dari kiri : ikmal(kithol) & al-hanis(cewek/bambang)

*dari kiri : amirullah(boyak) & harith haikal*

 
LastLy ,
ni ada beberapa gambar yg sempat dirakam masa Aktiviti Menembak Kadet Polis di Muar :) Enjoy !



 *dari kiri : vicky,edy,bali,daus,kabesh,echal,ACAI,clady,raihan,haziq,hasif and ME *


 dua gambar yg kt atas ni masa otw nak pergi muar . naik truck polis ^^v bunyi dia .. macam F1 -,- bising gila bapak zZz
 M16A1 :D

echal & hasif 
 aku takde . k *forever alone*

haziq . naik sama van dengan aku . untunglah sempat amik gambar pegang m16 tu  :( hmm sampai aku je , baru nak pegang dah kene marah T_T

ni dia ! masuk kan peluru . awesome gila ! yg tak pakai topi tu jiran aku . org sabah . kot . hehe . dia polis  
 EPIC ! haha . time ni masa otw balik jb , dkt dlam truck polis tu .. tetibe je angin kuat MENGHENTAM ktorg semua . kesian :( ahahha
 k . ni lah jadi nya kalau penat . mmg ramai yg tidur :')
ni lah yg paling teruk . hahaha ! tak boleh tidur aku cakap . kita dah lah naik truck F1 . bunyi dia . wahhh awesemut =.= hahaha 


THE END . sorry for the long post :)
*follow jika sudi :)