Welcome To AY BlogThanks for the follow and views
 

Sunday, June 24, 2012

i Love You cendol :')

hey gais !
baru semalam hapdet blog harini hapdet lagi omagashhh hihi :p
emm ingat lagi cik penolong gue ?
hahaaaa ................................

aku propose dia tadi
dengan bantuan bestfriend aku


basil lah . kenal tak ? nipui lah tak kenal dia .
that time before propose dia...

emm memula camni ,
aku dekat mydin , then dia call aku suruh teman pergi makan
lapar katanya , mak takada dekat rumah katanya
well pergi lah makan :D
then balik rumah aku , lelepak kejap tengok astro
pastu nak online katanya ,
naik lah atas masuk bilik aku ...
pastu main blackshot tote kata nak online ~__~
pastu pastu masa main blackshot mak aku dah text cakap otw balik rumah
hmm cepat cepat lah turun bawah lepak dekat depan rumah,
pastu dia tanya , "kau bila nak propose dia ?"
pastu aku cakap "alaa aku takut ah wehh :/ nanti kalau aku tak bahagiakan dia haa acane ?"
sat gi dia amik phone aku terus call eh -.-
dup dap dup dap
tak tahu nak cakap apa
tak prepare langsung nak propose dia
at last hmm aku cakap
"on this date *cough cough* at *cough cough* would you be my girlfiriend ?"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
then dia kata..."kalau i cakap yes you nak bagi apa ?"
emm aku nak je nyanyi lagu A7X yang A Little Piece Of Heaven"
pepaham jelah kan makna lagu tu ~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
and sekian lama menunggu , dia kata YES ! hahahaa
and i was like................................................
then lompat macam apa ntah nasib baik tak kena kipas xD
then
dup dap dup dap emm nak cakap apa ni ?!?!?!!!

suddenly parent dah balik
alaaa potong steam lah ! -,-
and thats all .
lol not a happy ending ~
what a story ~
ohmygod ~
oh my english ~ 
oh eh pergi mam ~ hihi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

i love you siti amira shazni

with love,
Azary Yaacob