Welcome To AY BlogThanks for the follow and views
 

Thursday, April 12, 2012

This Feeling Again

Hey readers ! wanna know what ? aku .... baru je . emm ... bukan putus cinta !
aku .. urghh this feeling again :/

tanya lah aku feeling apa yg aku tengah rasa skarang ni -,-

this feeling aku pernah rasa sebelum ni .
rasa masa darjah 6 dulu . amaigadd
this feeling buat aku putus harapan ... dengan hphone tak ada kredit dari semalam ~
sadlife ....

this awkward feeling buat aku tak pergi sekolah harini . rasa macam baru lepas kena rogol ... serious talk no jokes .

sekarang nak buat apa semua dah tak lot . lol faham tak ?
macam apa je aku cerita ni . tak ada mood doh . sumpah tak ada mood .

aku dah lah tak ada bff . sad life . and now aku ... tak tahu nak cerita dengan siapa pasal masalah aku ni . . .

well , yeah .. its sucks to be me .

and girls .. kalau aku dapat tahu siapa tuan punya nombor 019 tu ..
mungkin kau takkan percaya apa yg aku nak buat .

and feqah .. apa pasal ea kau tak reply text aku ?
yg masa number 019 tu call aku buat pertama kalinya ..
aku dengar suara kau .
2nd dengan 3rd time aku tak kenal suara tu . mmg tak pernah jumpa ...
korang tunggu korang ...

ada ubi ada batas , ada hari aku balas