Welcome To AY BlogThanks for the follow and views
 

Sunday, March 4, 2012

#TwtupJohor

hi everibadiii ! siapa tak pergi twtup johor angkat tangan mcm ni --> I(o___o)
rugi gilosss korg tak pergi . syhupah aku cakap koreng rugi , dekat sana bukannya pakai duit sangat pungg :P 

event dia dekat dalam IMIC . gila high tech , (kot) dekat dalam tu . muehehe ... imic tu sebenarnya 2nd time aku masuk dalam tu . dah tahu selok belok nya . lol
(masa twtup johor , dorg(org yg kerja imic) tutup tempat main golf -,-" sakit hati je an .. lagi tu , wii nitendo jadah tu dia tukar dengan ps3 . tapi tak pe , sbb aku dapat juga merasa main ps3 :P Ohsem ^^v

cube korg tengok gambar kt bawah ni .. ceteka siapa ^^
 ni lah dia abg yg nyanyi lagu LEMBU NAK JAGA ^^v hahaha . jelly please ~(x__x~)
(sama tinggi dengan aku kan ? lol)

next , ceteka siapa ni ?
 ni lah dia @FaliqFahmie . aku mmg satu kepala lagi tinggi dari dia :P varsity jacket dia smart gila


masa aku sampai-2 je , aku disambut oleh sekumpulan ______ . ni ha dia 
abg yg pakai cap orang tu suara dia sedap gila ~_~
samuksxyz yall . 1st time aku tengok majlis mcm ni

lepas REGISTER dapat mendalah tu ;D Hello My Tweet Handles Is @AZARYyaacob . follow please . lol

bila lepas register , masuk imic . dekat 3 kali tawaf then jumpa banner ni . tulis lagi tweet handles dekat situ . dekat 3/4 kali kot aku tulis nama aku . hahaha !

 ni masa dah tak tahu nak buat apa . so sad
 touch screen wei ! touched aku . lol

 hi this is faris


 dekat dalam IMIC tu dah macam GIG kot . hahaha . satu band pungg aku tak kenal . jap-2 mana statik band ?!! fuuuuuu

see ! dekat IMIC pun ada orang TYPO . "TYPO DISITU" hahaha xD


sebenarnya ada banyak lagi . tapi dekat dalam camera Rina -.- this letter end here . thanks for stalking :)