Welcome To AY BlogThanks for the follow and views
 

Thursday, December 22, 2011

RESULT PMR (22/12/2012)

heyy what up ? ape cer result PMR korg ?? aku punye tak payah cakap ahh .. nak di-banggakan boleh nak di-sedihkan pon boleh :/ haishh .. masa amik result tadi dah la aku dtg lambat T.T malu aku semua org tengok -,- aku bom sorg-2 baru tau .. hah lantak lah dorg..yang penting kebahagiaan mula bertaut dalam hati aku bila aku dapat tahu result aku .. hmm ..

masa on the way balik rumah aku suruh bapak aku lalu dkt depan skolah SMK SERI PERLING .. nak tengok kot-2 ade kekawan yg tengah melepak kat luar tu boleh aku join dorg .. tapi .. hampehh .. sorg pon takde kat luar =.= okaly lantak ahh

then bila dah sampai rumah .. aku mention mak aku "jangan bagi tahu orang eb dapat berapa A" that mean aku nak tengok lah siapa saudara-mara aku yg betul-2 take care pasal aku kan .. orang pertama yg tanya aku cousin aku ^^ nama dia .. ahh shuuttt .. sebok je :P lepas mention mak aku , aku pegi lahh online . . . lalala~

masa tengah online , aku pegi tanya semua yg aku kenal "wehh kau dapat berapa ?" haa LOL apelah .. lantak ahhh ape orang nak cakap busy body ke ape ke pegi mampos .. ayat macam kasar jea kan ? memey arr .. aku tengah panas nihh ..ohooo lekk luhhh cite yg panas-2 aku cite kat bawah nti .. kt mane tadi ? -,- skejap je aku dah lupe =,= haahhh lantak ahh ..

masa aku online , abg aku tanya nak ikot tak ? waduhhh nak pegi mane pulak ni == aku nak online lahh :P rupe-rupenye dia nak belanja mcD .. tapi bukan belanja aku .. belanja satu family wahhh <3 sambil-sambil makan mcD tu aku online .. + .. tweet dengan tuuuuttt ... rasa mcm nak couple je dgan dia haha OMG aku memang jujur :P tweet dengan dia sampai petang . yg paling best skali dia kasi number fone dia lek lek je haha .. good job aku igt kan susah nak mintak number fone perempuan :*

dah puas online aku text dgan dia kejap .. pehh nyirap gila aku tunggu dia reply -,- lantak ahh .. dia penah tunggu aku sampai 22 minute ntok tunggu aku reply dia punya tweet . apa ada hal ^^ .. then pukul 6 aku join bebudak kecik main kat luar rumah .. hah dapat buli dorg ^^ ape lah heshhhh

okay time maghrib , bapak aku nampak aku main twitter .. so then dia pun nak jugakk ~ aku pon buat kan lah satu untuk bapak aku tu :) sambil-2 buat tu tengok cerita tentang DHIA .. okayy ..

then habis cerita DHIA tu ada berita .. berita utama dia pasal PMR .. LOL aku tak kesah sgt psl benda tu .. yg aku kesah pasal dia cakap ada budak OKU PMR dapat 9A !! watafaaaa .. btw congrats lah kan .. aku kalah dengan dia .. malu siot! hmm ..lepas tengok berita tu mak aku tanya nak pegi TUTTY FRUITY tak ? ohh aku cakap tak nak .. kan mahal >< tak payah lah .. haha at last pegi jugak hehe

mase otw aku text dgan *tuuuutt* ..  dia mmg "chill me up" beb :* thanks you . mendatangkan mood aku :) lepas beli lepak-2 kejap dkt kedai dia tu kan,,dengan mata memandang liar ke seluruh tempat .. whooo ... t-.-t lah kan :) lepas TUTTY FRUITY aku pegi makan dekat hutan bandar pulak (makan chiken chop) chiken chop dia murah <3 lantak kau lah nak cakap ape .. aku mmg ssorg yg save budget :)
sampai situ mcm biase lahh nak kene cari tempat duduk , then nak kene tgu order .. nak kene tgu makanan sampai =,= lama gila aku tunggu .. t-.-t

lepas makan , balik .. dah sampai rumah .. igt kan tak nak cakp dkt budak tu yg aku dah habis makan(sbb takut dia dah tidur) .. tapi aku terpaksalah kan cakap kot-2 dia menunggu aku .. =.= rupe rupenye betul-2 dia tunggu aku text dia .. haishh terharunya XD tuu semua okay lagi sampai lah aku on FB . . . . . . .

*kemuncak/konflik*
aku on fb aku terus bukak wall sorg budak nihh .. capital A .. biar lah dia terasa .. baru dia tahu ape yg aku rasa kan :/ okay sambung balik .. aku bukak wall dia then ramai gile orang post dkt timeline dia cakap "congratulation !! " =.= hahh dah mule rasa jelous + sakit -,-' .. tu okay lagi .. then sampai lah ke twitter pulak then ke facebook balik .. heii watafaaa !!! yang paling aku tak tahan dia cakap "diam" .. dia mention aku 0.0 .. cara dia suruh aku diam ANOYING sangat .. aku tak boleh tahan =.= rasa macam nak gigit-2 dia ! siat-siat kulit dia ! boleh dia suruh aku "diam" . mungkin sume orang layan kau baik sebelum nihh .. sbb tu lah kau mcm manja sikit kan . tapi tak pe aku faham .. but then dia boleh tweet pasal aku pulaaaakkkk .. pehhhhh .. hati sudah mula PANAS ..

then aku teringat lah kan yg kt berita tadi ada budak OKU dapat 9A kan .. aku pon buat lah kat status aku .. ayat dia macam anoying sikit lah kan .. ehh ANOYING banyak kot .. pandai pulak diaaa naaakkk maaarrraaahhhh !! wooohoooo ... =,=

then , rasa benci mula bertaut dalam hati kan capital A ?okay actually aku bukan nak mention kau sorg je :P aku betul-2 jelous tengok sume org dapat hadiah T.T hmmmmmmmm .. ape boleh buat ... aku ni malas nak meminta .. tambahan lagi aku ni ibarat "APA YANG DIHULUR , WA SAMBUT DENGAN BERHATI-HATi"  (peribahasa aku buat sendiri ) .hmm ,  ade org dapat 1K , ade org dpt pegi Univesal Studio , yg paling masyuk skali .. aku terbaca dkat FB budak ni hadiah dia dapat 8A dapat pergi KOREA !! watafaaa ... hmmm bukan rezeki aku kannnnn -.-'

*peleraian*
aku tweet dia .. "mintak tolong"(kononyelah) .. *tuuuutt*(biarlah kaum yg terdekat sahaja yang tahu) , then dia pun seems like "ouh okay" aku kenal sangat :P then suasana macam dah okay je kan .. aku pon delete lah status yang teramat ANOYING tuhh :) dengan bangga nya .. aku dah ingat balik lagu ape yang aku suke dulu .. tajuk dia RIMAS .. actually suka lagi aku lagu RIMAS - the Fabolous Cat dari lagu I'm Yours tuhh :P .. thanks lah kawan sbb kau aku dah ingat lagu tu :D okay then aku+dia mulalah nak amik hati (kot) haha pape jeahhhhh :P

*creadit* XD melewehh :P
-SPM ada lagi .. nti kau boleh buat punya ! hahhh kalau tak boleh SPM ? kau nak cakap apa ? "dekat U nti ada lagi Exam kau boleh punya !" pegi jahanam
-heyy dude start from capital T-A aku nak ucapkan ribuan terima kasih lah bro sbb kau dah banyak ajar aku .. kalau tak kerana kau .. MATH + GEO + SEJARAH aku mungkin takan dapat A ! kau dah tolong aku dapat kan 3A ! oh yeah .. btw .. kalau kau tak hadir dalam hidup aku .. maybe aku takde saingan ^^ sekarang baru best kan .. boleh bersaing :)

THE END :)