Welcome To AY BlogThanks for the follow and views
 

Saturday, June 23, 2012

cik penolong :')

heyya readers !
result mid-year-exam amacam ?
aku .. takyah cakap ah . memang perfect :P kau ada ?
kedudukan dari 126/213 jadi 83/216
nampak tak aku punya hebat tu ? lol


macam yang korang tahu lah kan ,
aku ni penolong merangkap ketua kelas / ketua kelas merangkap penolong or whatever,
ni semua sebab aku . je . yang . boleh . diharapkan .
kelas terceria baru 3 kali tak dapat (kelas lain menang)
see nampak tak peranan aku ? ^__^

now  nak cerita pasal cik penolong gueeeeeee :PPP hahaaa


  
look at her . cantik kan ? ManU pulak tu . iLike :')
so yeah . dia cik penolong aku . lu kebas wa rembat :3 hihi

.............................dia baik gila............................
emm she's something ... you know what i means *if you know me*

lol apa ni upload gambar dia je terus lupa nak cerita apa tadi 
fakk fakk xD anisah ah ni sebok nak tahu pasal dia . haa ni aku cerita :p

dia sekolah dkt SMK DATO PENGGAWA BARAT SEKOLAH KLUSTER KECERMELANGAN
waow
whatever lah
yang penting dia sangat tiuttmiutt xD
.........dia suka cubit........
dia call gue malam malam bloh ! xD
tak stable jantung gue dibuatnya

yang paling penting , aku tak pernah jumpa perempuan macam dia
lalalalalalala*tutup telinga jalan dengan penuh bergaya*

and for those who really know me , dia pakai sejadah xD
belit belit belit omg terbelit ? hahahahahaha jkjk
kalau dia baca ni mampuih aku kena "dush dush" dengan dia hahaa :')

emm semalam skype dengan dia
harini pun skype dengan dia 
kesian dia tadi kena tinggal 5jam sbb aku main blackshot hihi :P

lol yeah hmmm...........*jump break*
ni ada gambar printscreen masa tengah skype dengan dia hehe


tengok muka dia monyok ! alolololo nak gigit je pipi dia tu .
Eh ? lol :')

and act my feeling towards her something like...

and something like 


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.